Categories

Bogdan Naumovici

Daca tot ma trezesc de dimineata, vreau să fiu numarul 1.

Bogdan Naumovici

Bogdan Naumovici este un exemplu de perseverenta si ambitie.Desi pana la varsta de 29 de ani poti spune ca le-a incercat aproape pe toate, s-a ridicat si muncind din greu a castigat ani la rand titlul de agentia anului cu Leo Burnett.

“Laser, frate!” si “Batman, batman” sunt titluri care cu siguranta va amuza,dar in spatele lor se ascund povestile uimitoare ale unui om creativ si autentic.

Biografie:

Bogdan Naumovici este Creative Director  la Leo Burnett Romania,campanie de publicitate care realizează cam 80 de spoturi anul, cate unul la fiecare trei zile. Este detinatoarea titlului de Agentia Anului in ultimii patru ani la Ad’Or si cea mai premiata agentie la Effie Awards Romania 2005-2006. Cu 5 premii si 11 nominalizari la festivalul Golden Drum de la Portoroz, reusitele agentiei sunt strans legate de numele lui Naumovici. El a jucat “rolul revolutionarului” la Leo Burnett in a deveni cea mai creativa si cea mai strategica agentie din Romania. In spatele acestui urias succes se ascund adevarate incercari de viata.

Bogdan Naumovici a terminat liceul de Fizica Atomica la Magurele si a facut facultatea la TCM pentru a fi inginer. Din anul 3 nu a mai mers totul atat de bine.A făcut de 3 ori anul 3, de 3 ori anul 4 si de 3 ori anul 5, pana ca intr-un final sa fie exmatriculat. Totusi,in tot acest timp nu a stat,ci a muncit.A fost printre primii oameni care au scris si au vandut Catavencu,ca apoi sa isi faca propria firma de distribuţie de ziare.Printre altele a fost si presedinte la  PNL AT pentru 5-6 ani,dar si fost traducator la Sindicate.

A inceput sa lucreze  in functia de client service la Lettera Advertising.S-a intamplat sa dea un slogan bun si a trecut pe partea de copywriting. Apoi, a intrat ca junior copywriting la Leo Burnett. Aici a invatat cu adevarat publicitate. In 1999, este numit Creative Director, apoi, in 2001,devine si partener in cadrul companiei. După 8 luni in care nu a avut nici o zi de weekend si 4 ani fara concediu au fost pe locul 1 timp de 5 ani la rand.

Despre industria si publicitatea din Romania spune ca: ”este croita sa strice, sa distruga si este preocupata de capra vecinului. Nimeni nu este interesat de performanta.”

Bogdan Naumovici este unul dintre putinii oameni care se focuseaza pe calitate. El munceste enorm si cu success la construirea convingerii ca lucrurile “de premiu” vand mai bine decat cele plate sau doar corecte.

 

Evenimente:

Bogdan Naumovici-autorul ultimei campanii Roşia Montană  http://www.youtube.com/watch?v=TxZjWqtcpyM&feature=player_embedded

Interviu pentru StartEvo http://www.youtube.com/watch?v=0iNFDOMPI6w

Video:

“Laser,frate!”http://www.youtube.com/watch?v=lqMm9flOFj0

“Batman,batman.” –  http://www.youtube.com/watch?v=3I8vUOOiw5s

Tags
Creativitate